top of page

פסח חג האביב

התיבה של משה
התיבה של משה

הסיפור המיוחד של הצלתו של התינוק משה ששט בתיבה על היאור, כפי שמספרות אותו מרים, אחות משה, ובת פרעה, שהפכו לחברות כנגד כל הסיכויים. זהו סיפור של אומץ ועל כוחה של החברות, שבזכותם יצא עם ישראל ממצריים.

נשף האביב של תותי
נשף האביב של תותי

תותי היא ילדה מתוקה שאוהבת מאוד תותים. חלומה הגדול הוא להגיע בזמן לארץ התותים, כדי להספיק לנשף האביב "תות המלכות", וכמובן לפגוש את מלך תות המפורסם, שהתותים של הכתר שלו אבדו. כדי להצליח במשימה עליה לעבור דרך סיפורים הקשורים לתותי, ביניהם "האריה שאהב תות" ו"שמוליקיפוד". האם תצליח להגיע בזמן לנשף האביב?


מעשה בחרוסת ובתפוח
מעשה בחרוסת ובתפוח

התפוח האדום מגלה שאחיו התאום הלך לאיבוד. כדי למצוא אותו, הוא מבקר את בחגי ישראל, מגלה עד כמה התפוח מקובל ואהוב בחגים, ואף טועם את חרוסת התפוחים המיוחדת.

גינת האביב של מושית החיפושית
גינת האביב של מושית החיפושית

מושית החיפושית מארגנת מסיבה אביבית בגינתו של שובב הכלבלב, הכלב בעל לב הזהב. אך מה עושים כאשר לגינה מגיעה לפתע פרית הפרה, שרוצה להגשים בחג האביב את חלומה הגדול: לאכול חיפושית קטנה ומתוקה לקינוח... הם חייבים למצוא מהר את הדרך להציל גם את מושית וגם את חגיגת האביב המתוכננת בגינה... האם יצליחו?

המתנה של אליהו הנביא
המתנה של אליהו הנביא

על פי סיפור חסידי. משה, גביר יהודי עשיר, חולם כל חייו לפגוש את אליהו הנביא. מדי סדר פסח הוא מקווה להגשים את חלומו, אך לא מצליח. רבי יצחק שולח אותו למשפחת כהן, שגרה בקצה האחר של היער כדי שיפגוש את אליהו. הגביר מצליח לעשות זאת בעזרת חיות היער. הוא מגיע למשפחה הענייה ועוזר לה לחגוג סדר פסח. האם יפגוש באליהו הנביא? האם יגלה מהי המתנה הגדולה שלו?

יצירה פסח ואביב
יצירה פסח ואביב

תלת מימד

תמונות חול

יצירות לפסח מחימר 

עפיפוני החירות






חגיגת הניקיון של בתיה
חגיגת הניקיון של בתיה

בתיה מגיעה כל ערב לעשות אמבטיה. ערב אחד בתיה לפתע לא מגיעה לאמבטיה. כל תושבי חדר האמבטיה: מר ברז, גברת מגבת, ששת מברשת השיניים, שמחה משחת השיניים וגם יפית המראה מודאגים מאוד – מה קרה לבתיה? למה היא לא הגיעה לעשות אמבטיה? האם יגלו לאן נעלמה בתיה ומדוע? הצגה עם שחקנים ועם בובות מקוריות, שמלמדת על חשיבות הניקיון.

מי מצא מצה?
מי מצא מצה?

מהומה במאפיית המצות של פסח האופה. מצי, המצה המיוחדת שאפה לכבוד האפיקומן של גילי, נעלמה, וכולם יוצאים לחפש אחריה. האם ימצאו את מצי המצה בזמן לפני ליל הסדר? ואם כן, אז מי ימצא את המצה?

לצפייה בסרטון מתוך ההצגה הקליקו כאן 

יצירה פסח ואביב
יצירה פסח ואביב

משה בתיבה בתלת ממד, עשוי מחימר או מבצק סוכר 

הכוס של אליהו הנביא – כוס צבעונית ונוצצת

פרחי האביב

תמונות חול 

ועוד...

ריח פו-רח
ריח פו-רח

הצגה אביבית וריחנית. סיפור מוזיקלי וריחני על האף הכי גדול בעולם, שיוצא למשימה חשובה, לשפוט בתחרות הפרחים העולמית, אבל בדרך מצטנן ומתעטש. על הילדים לעזור לו לגלות מיהו הפרח בעל הריח הטוב ביותר, ומה חושבת על כך מלכת הגן היפהפייה?




bottom of page