top of page

ניוזלטר

ולהתחיל מבראשית – הזדמנויות של התחלה חדשה



אחרי שהכול נעלם והוקפא, ונאלצנו כולנו לבלות סגורים במשך חודשיים תמימים בתוך בתינו, מורגשת בימים האחרונים אווירה של חופש, תחושה של יציאה לחירות, אל התחלה חדשה...

לכולנו היה זמן לעשות חשבון נפש, חישוב מסלול מחדש, וגם הזדמנות לשנות ולהשתנות. אז איך מתחילים מחדש בדרך משופרת?

להלן ההזדמנויות החדשות שהתחלה חדשה מזמנת לנו:


הזדמנות להתנהל טוב יותר בכל מיני תחומים, שהיו רדומים בתקופת הסגר וכעת נפתחים מחדש.


הזדמנות לראות דברים בפרופורציה.


הזדמנות להיות יותר קשובים לעצמנו ולרצונות האמיתיים שלנו.


הזדמנות לעשות הכול כדי להגשים את השאיפות ואת החלומות שלנו.


הזדמנות לבחור עם מי לשמור על תקשורת: לוותר על תקשורת עם אלה שפוגעים בנו ולייצר תקשורת טובה ומעצימה עם אלה שעושים לנו טוב.


הזדמנות לסלוח לעצמנו על טעויות העבר, כי זה עוזר להשתחרר מהרגשות השליליים, ולהיות מאוזנים יותר מבחינה פנימית לקראת הדרך החדשה שאנחנו יוצאים אליה.



וכעת, חפרנו קצת בהצגות שלנו וגילינו כמה שיש בהן לגמרי התחלות חדשות ומרגשות...



חגיגה בסלט– בצלאל הבצל מתחיל חיים חדשים ומרגשים בקערת סלט ססגונית, לאחר שהצליח להתקבל לשם, כמובן בעזרת העגבנייה מלכת הסלט.


עלילות צ'רלי– צ'רלי הנווד, בן המאה ה-19, עובר מהפך ומתחיל מחדש כצעיר מודרני עם חברתו החדשה צ'רלינה.


מושית החיפושית ושובב הכלבלב– פרית הפרה, שאוהבת לאכול חיפושיות לארוחת הבוקר וגם בצהריים ובערב, מגלה שאפשר לחיות חיים טובים, משביעים וחדשים גם בלי לפגוע בחיפושיות.


אלאדין ומנורת החלומות– הנער אלאדין מתחיל, בניגוד לדעת כל הסביבה, קריירה של זמן מצליח




נסיכה בשביל הבריאות – הנסיכה שלא אהבה לשמור על הבריאות שלה מתחילה ללכת בדרך חדשה, שהיא למעשה השביל שיהפוך אותה לנסיכת הבריאות. הצבעים שחזרו הביתה – צביקה הצייר לומד עד כמה חשוב להתייחס לחברים ולאלה שעוזרים לך ומתחיל דרך חדשה של חבר טוב ועוזר. הכינור שרצה לצחוק – כאשר פה המכשפה, שגנבה את הצחוק של צחוקי הליצן, מגלה כי עשתה מעשה זה רק משום שהתגעגעה למנגינת הכינור הקסומה מילדותה, היא זוכה לשמוע שוב את המנגינה ומשנה את דרכיה. מילי בארץ המילים – בד השודד, בעזרת לאב הכלכלב וכל החברים שעוזרים למילי לחזור חזרה אל ארץ המילים, מגלה שהיחס השלילי אליו היה רק משום שדרכיו היו רעות... כאשר הוא הופך לגוד השודד, השודד הטוב, חייו מתחילים מחדש...



לילי נסיכת האגדות– לילי הנסיכה מצליחה "לתקן" אגדות ידועות ולשנותן ובזכות כך הגיבורים של האגדות האלה יוצאים לחיים חדשים והרבה יותר שמחים.


כוח ששת נלחם בעששת– הילד דני זוכה להתחיל מחדש עם שיניים לבנות ובריאות, בזכות כוח ששת המיוחד וד"ר שינני רופא השיניים.


אגדת מימי הדרקונית– אחרי שעזרה להציל את הארמון של הנסיך, מימי הדרקונית הוורודה מגשימה את חלומה הגדול למצוא חבר אמת, שהוא הנסיך בכבודו ובעצמו. בזכותו היא לא תהיה בודדה יותר בעולם.


נסיך מארץ החלומות– לאחר מסע מיוחד ביער, נסיך החלומות מצליח להציל את הנסיכה המכושפת, להינשא לה ולהיות נסיך שחי מעתה באושר ועושר עם נסיכתו




bottom of page