top of page

ניוזלטר

טיפה של סתיו ופעילויות זה"ב

בימים כתיקונם חודש נובמבר נחשב לחודש הבין-לאומי לבטיחות בדרכים. השנה, בתחילת נובמבר, אמורים הילדים לחזור באופן חלקי אל ספסל הלימודים, מה שאומר ששוב יצטרכו לעבור כבישים ומעברי חצייה בדרך לבית הספר. זה הזמן להזכיר לכולם את כללי הזה"ב, שהשמירה עליהם שומרת בעצם עלינו על וחיינו. מוזמנים להזמין אליכם את אחת ההצגות שלנו בנושא, שבהן מועברים כללי הבטיחות הנכונים באופן סיפורי, מהנה, חווייתי ומלמד. ואם לא נוכל להגיע אליכם פיזית בגלל התקנות והחוקים, נשמח תמיד לראות אתכם גם באופן מקוון.  מר רמזור אוהב לעזור בדרכים עם קארי וחן




גם לכם כבר נפלה טיפה על האף?


זה אומר שהגיע הסתיו


האמת היא שהסתיו זוהי העונה החביבה עליי. כבר לא כל כך חם ולח, אבל גם לא קר עדיין, ובדרך כלל פשוט נעים בפנים ובחוץ.


וכשנעים, אז זה הזמן ליהנות מפעילויות רגועות ונעימות באווירה סתווית.


ריח פו-רח

האף הכי גדול בעולם יוצא לשפוט בתחרות הריחות העולמית (שהרי מי כמוהו מומה גדול לתחום...) אך בגלל העונה הוא קצת מצטנן ומתעטש... ולא יכול ממש להריח. איך ישפוט בתחרות?


ענן שחור, עננה לבנה

סיפור מרגש על טיפונת האפורה ועל הוריה – הענן השחור והעננה הלבנה, איך סיפור אהבה שכזה נוצר כנגד כל הסיכויים...


מילי בארץ המילים

רוח סתווית חזקה מעיפה את הילדה מילי אל ארץ המילים, הרחק מהבית שלה. חברים חדשים שהיא פוגשת בדרך מלמדים אותה מילים מיוחדות, שיעזרו לה למצוא חזרה את הדרך לביתה.


העץ המאומץ

עלי השלכת שנושרים מהעץ העירוני מפריעים מאוד לגברת חמצני. היא רוצה שהעץ ייעלם. ילדי השכונה וחברים נוספים מתגייסים לעזרתו של העץ הטוב ומאמצים אותו. גם גברת חמצני לומדת על החשיבות הרבה של עצים בסביבה העירונית. 




ספריית ההצגות המצולמות שלנו ממשיכה לפעול! 

אתם מוזמנים להזמין סרטי הצגות ממגוון הרפרטואר של התיאטרון.





בימים של בית, של התכנסות פנימה, כמה נחמד לראות ביוטיוב שירי ילדים יפים ונעימים על נושאים שמדברים על עולם הילדים והפעוטות.


למעשה, תיאטרון הילדים "עתיד בהיר" נולד מתוך שירי התקליטור "שירים שאוהבים ילדים", שמהם נוצרה ההצגה הראשונה, ומשם הכול היסטוריה... כעת, שירי התקליטור ועוד שירים יפים מתוך הצגות התיאטרון, נולדים מחדש (הקליקו על הכיתוב הבא או על התמונה)




אתם מוזמנים לצפות, להירשם לערוץ המתפתח, להגיב, לשתף לחברים, למשפחה או בפייסבוק. ממש נשמח לשיתופים ולפרגונים.

bottom of page