top of page

ניוזלטר

יום הולדת שמח

השבוע חגגתי יום הולדת... וזה היה יום ההולדת הכי משונה שהיה לי עד היום.

קודם כול, נולדתי בתחילת ינואר, במוסקבה הקפואה, אבל זה מילא, כי גם בארץ יום ההולדת שלי היה תמיד, כמובן, בשיא החורף. מי חשב אי-פעם, שאפשר יהיה לצאת מהבית ביום הזה בלוח השנה (טוב, רק ל-1000 מטרים, אבל גם זה משהו), עם חולצה קצרה? מי? אף אחד.

מי חשב שהמסורת המופלאה שלנו ב-40 השנה האחרונות, של חגיגת יום ההולדת שלי, שבמהלכה אנחנו נאספים, החברים המנגנים והשרים, כל אחד עם כלי נגינתו, ושרים עד אור הבוקר את השירים הכי יפים, תיפסק כי... כי... יש קורונה... וסגר... והחברים, פשוט פוחדים לראות זה את זה? ולשיר זה עם זה?



אבל, יום הולדת ומוכרחים להיות שמח, נכון?

אז גייסתי למטרה נעלה זו את ההצגות שלנו בתיאטרון, וגיליתי שברבות מהן חגיגות יום הולדת שהן חלק מהעלילה. כלומר, השמחה כבר בפנים... אז למה לא לשמוח יחד?

ואלה הן:

יום הולדת חגיגה נחמדת רגע לפני חגיגת יום ההולדת הגדולה עוגי העוגה נעלבת ונעלמת... מה צריך לעשות כדי שעוגי תחזור לחגיגה?



ישראלה חוגגת

הפיה ישראלה הייתה בדרך לחגיגת יום הולדת שלה בכוכב הפיות אך בטעות הגיעה לארץ אחרת, ממש רחוקה וקצת מוזרה... האם תגלה לאיזו ארץ הגיעה?


בארץ דין דין הדינוזאור

לכבוד יום הולדתה, סבתה של גילי מביאה לה מתנה מקורית, בובה של דינוזאור חמוד. אך הכול משתנה כאשר גילי לוחצת בטעות על הכפתור הסודי שמוסתר על הבובה.



קסם של משאלה

ביום הולדתו של עדי קוסם טוב לב מגיע להגשים לו שלוש משאלות, אך לפתע נעלם, רגע לפני הגשמת המשאלה השלישית... מהי אותה משאלה?


בוקי ובקבוקי

בוקי, הבקבוק הירוק, רוצה לחגוג יום הולדת עם חבריו בקבוקי וחגית הפחית, אך מגלה שהם הלכו למיחזור... שם הם מכינים לו חגיגת יום הולדת מהסרטים הממוחזרים...



נמר בא לבקר

יפה הג'ירפה, החברה הכי טובה של אבנר הנמר, מכינה לו יום הולדת במקום סודי ביער, אך הוא מתבלבל ולא מצליח למצוא את הדרך לשם. האם יספיק להגיע למסיבה שלו?


יום הולדת לעץ הנדיב

העץ הנדיב קצת עצוב, כי מרגיש ששכחו אותו, לכן כדי לשמח אותו ליטל הגננית והילדים עורכים לכבוד מסיבת יום הולדת צבעונית ועליזה.



יום הולדת לספי הספר

ספי הספר מתרגש כי עוד מעט יש לו יום הולדת... אבל איך חוגגים יום הולדת לספר? בהצגה צופים ואת הסוד מגלים.


יום ההולדת של טלי וגלי

לגלי יש מחר יום הולדת... טלי מארגנת לה מסיבת הפתעה מהסרטים... אבל הכול עלול להשתבש כאשר לפתע הדוד נחמן המצחיק והמבולבל מחליט להגיע לחגיגה ולבלבל את כולם.




bottom of page