top of page

ניוזלטר

ליצן קטן שלי

ליצנים נועדו לשמח ולהצחיק... להעלות את מצב הרוח, להיות צבעוניים מאוד ובולטים בשטח, להרבות בחיוכים, לעשות מעשי שטות חביבים ולגרום לכולנו לצחוק צחוק גדול.


לכן, אין זה מפתיע כל, שליצנים הם חברי כבוד בהצגות התיאטרון שלנו, ובראשם, כמובן, עומד צחוקי הליצן, שאימץ את התיאטרון לביתו הרשמי.



אז קצת לפני שמתחילים לתכנן את פורים, בהנחה שכבר לא יהיה סגר ונוכל לחגוג את החג השמח הזה, להלן ההצגות שלנו שבהן מככב צחוקי הליצן החמוד והפיקח. ממלכת הצעצועים הצגה שבה צחוקי הליצן מבין מה באמת צריך מנהיג אמיתי, שיהיה המלך של חדר הצעצועים. מילי בארץ המילים צחוקי הליצן עוזר למילי שאיבדה את הדרך הביתה בעזרת הקסמים הליצניים שלו.




הליצן והכינור

הליצן כל כך עצוב... כינורי הכינור מגלה מה הן המנגינות האהובות עליו, שיחזירו לו את הצחוק שלו.


לולה מצחיקולה

האם יש מורה טוב יותר לצחוקים מאשר צחוקי הליצן שלנו? מובן שלא!




בובה של אגדה

סיפורן של שתי הבובות הזהות לילי וללה, שיוצאות לעולם ופוגשות דמויות מפתיעות...


אליסה בארץ הפלאות

הצגה שבה הליצן החמוד מחבילת הקלפים של מלכת הלבבות משנה את הכול...



לילי נסיכת האגדות הצגה שבה לילי הנסיכה משנה את האגדות והופכת אותן להרבה יותר שמחות. בעזרת הליצן, כמובן... מי מצא מצה הליצן שלנו מגיע לשמח אפילו את מצי המצה, שחייבת להגיע מהר אל המאפייה של פסח האופה העצוב.

ליצנים מופיעים, כמובן, גם בכל הצגות הפורים שלנו, שמחכות רק לכם:


אסתר מלכת המגילה

צחוקי הליצן מחפש את משלוח המנות שלו ומגלה תיבה מסתורית ובה משהו ממש מוזר: מגילת אסתר! מי זו אסתר? ולמה כתבו עליה ספר? בלי משים הוא נוגע בספר הזה עם מקל הקסמים שמצא בתוך המזוודה והנה הקסם מתרחש: כל סיפור מגילת אסתר קם לתחייה וממש מתרחש אל מול עיניו – הנה המלך אחשוורוש, והנה המן הרשע, וכמובן... מלכת אסתר שהיא כל כך חכמה ובזכותה ניצל העם היהודי. אז ברור שמגיע לה ספר... הצגה שכוללת את סיפור מגילת אסתר בשפה קלילה, משעשעת, קצת מעוררת מחשבה וכמובן עם הרבה שירים ושמחת החג.



רן הרעשן ואוזן המן

סיפור על רעשן חמוד שקיבל הזמנה לנשף המלכות בארמונו של אחשוורוש, אך אינו יודע מי הזמין אותו לנשף... עד שמתגלה האמת המתוקה.



נשף המסכות

כל המסכות מתרגשות לקראת נשף המסכות המסורתי, וכך גם מסכת הליצן האפריקני, שבדיוק הגיע מרחוק כדי לחגוג עם שאר המסכות. אך אף אחת מהמסכות האחרות לא רוצה לחגוג איתו בנשף, מכיוון שהוא נראה כל כך אחר, ומוזר, וקצת מפחיד... אבל הסוף של הסיפור הזה כמובן שמח ומרגש.



נשמח להגיע ולחגוג יחד את פורים!




bottom of page