top of page

ניוזלטר

לפעמים חלומות מתגשמים

הגיע הזמן לספר שהמסע שלי בשנה האחרונה הגיע לסיומו. חלמתי כבר כמה שנים להוציא עבור השירים שלי ספר שירים כמו פעם: עם מילים, תווים, אקורדים... כמו אלה שיש לי על המדף מעל הפסנתר: שירי יוני רכטר, מתי כספי, יהודית רביץ, שלמה גרוניך, רמי קליינשטיין ועוד... משהו שכיום בעולם הדיגיטלי שלנו כבר לא עושים. ולמה לא? כי זה הרי פרויקט מטורף ויקר... ולמי יש זמן?


ואז הגיעה הקורונה... החלטתי לצאת לדרך אל הלא נודע. וכן, זה לקח שנה שלמה... של בחירה, מיון, בחירת אנשים שילוו אותי בדרך - אלעד טל "איש התווים" שעזר בתיווי, אנה קירי שהתגייסה למלאכת העימוד והעיצוב... ובעיקר המשפחה, כמובן.

בשלב מסוים הבנתי שאני בעצם עובדת על שני ספרים... כי די הרבה שירים כתבתי והלחנתי במהלך 40 השנה האחרונות... לכן, ישנו ספר השירים לילדים, שכולל את השירים שכתבתי לשירונת מאז היוולדה וגם את שירי הצגות הילדים שלי, וכמובן תמונות מהווי עולם הילדות שלנו.


וכן, ברגע שיהיה שוב קצת זמן, אמשיך את העבודה על ספר השירים ל"ילדים הגדולים"... השירים שכתבתי לפני.

והנה, אני גאה להשיק את התוצאה: ספר השירים הראשון בסדרה:

"שירים שאוהבים ילדים וגם הורים". 210 עמודי שירים, תווים ואקורדים.

ניתן לרכישה אצלי - 147 ש"ח כולל משלוח.



ומה עוד חדש? אה.. כן, יאממי!! השבוע התחיל פסטיבל האוכל הטעים "אוטו אוכל" בגיא בן הינום בירושלים, ובין מכוניות האוכל העתיקות, שהפכו למטבחים מאולתרים שבהם שפים מובילים בארץ מבשלים ומוכרים מנות בסכומים של 30 שקלים פלוס מינוס, אנחנו עושים כל יום הצגה על אוכל.

ההצגה "שלגייה ותפוח האושר" התחילה את הפרויקט המיוחד הזה ובכל יום שבו מתקיים הפסטיבל, יש גם הצגת ילדים שלנו! לגמרי בחינם!




ואם כבר באוכל עסקינן, השבוע יצא לדרך גם פסטיבל הגלידה שלנו, שכולל איפור וקעקועים, הפעלות וכמובן את ההצגה המתוקה "אוטו גלידה".

מוזמנים לטעום!




ובינתיים אנחנו מאחלים לכם קיץ נעים ולא חמים...













bottom of page