top of page

ניוזלטר

צחוק יפה לבריאות

בימים אלה של חוסר ודאות קיצוני ששום דבר בו לא ברור, החלטנו לחשוב איתכם יחד על דברים משמחים... הכי משמחים. הצחוק, למשל, שאומרים כי הוא גם יפה וטוב לבריאות, והרי כל כך חשוב בימים אלה ובכלל להיות בריאים. וגם קצת חיוכים לא יזיקו. אם לא לבריאות, אז להעלאת המורל ומצב הרוח.


החיוך, ובעקבותיו הצחוק, מעלים את התחושה הטובה אצל כל אדם באשר הוא, וכאשר התחושה טובה, יש יותר יכולת לקחת אחריות על הסביבה, על המעשים ועל התקשורת עם העולם.

אצלנו בתיאטרון יש הרבה חיוכים וצחוק, כמעט בכל הצגה, כי נוכחנו לדעת שכאשר הילד מחייך, הוא מרוכז יותר והקליטה שלו טובה יותר. לכן, אנחנו מרבים בחיוכים ובשמחה כדרך קבע. ממליצים לכם מכל הלב להצטרף.


ההצגות שלנו עם הכי הרבה חיוכים וצחוק:


לולה מצחיקולה

סיפורה של הילדה לולה, הילדה הכי מצחיקה בעפולה, שצריכה להצחיק את שושה מכשושה כדי שתשחרר את ההורים שלה אותם כישפה. רק הצחוק יכול לעזור ולהציל... האם תצליח?


צחוק יפה לבריאות

צחוקי, הצחוק שיפה לבריאות, החבר הכי טוב של הנסיכה שלא שומרת על הבריאות, התייאש ונעלם אל ארץ הבריאות. בלעדיו הנסיכה שלנו לא תוכל לצחוק ולשמוח ויהיה ממש עצוב בממלכה... מה עושים? צועדים בשביל הבריאות, עד הפגישה המרגשת עם צחוקי, הצחוק האבוד.


עלילות צ'רלי הנווד

צ'רלי, הנווד הכי מצחיק שהגיע אלינו מהמאה ה-19, לא מפסיק להצחיק... גם אם הוא לא ממש מתכוון. כי ככה זה כשחושבים שמלפפון ופלאפון הוא אותו הדבר ושבעזרת קוביית שוקולד אפשר להצמיח יער שוקולדים שלם...


הנסיכה והשף המעופף

הצגה מצחיקה ודינאמית על הנסיכה בריזה קפריזה, שפוגשת בשף המעופף, והשניים יוצרים יחד בלגאן מצחיק במטבח, שבו פיתות ופיצות עפות באוויר, והצחוק לא נגמר. 



שובב הכלבלב ומושית החיפושית

איזה צחוקים זה להיות שובב ולשגע את כולם... שובב הכלבלב צוחק אבל מושית החיפושית מרגישה קצת מוזר עם כל הצחוק הזה. עד שגם היא תבין עד כמה הצחוק חשוב.


מאיו והצחוק של המכשפה

מאיו, ביצת ההפתעה החמודה שמביאה רק צחוק ושמחה, נבהל מהצחוק המפחיד של המכשפה, שרוצה לגנוב את כובעי השמחה שלו. אבל בזכות ההתמדה בכוח השמחה, הסוף, כמובן, טוב וגם המכשפה משנה את דרכיה.


פרח לנורית

הצגה עם שירי הילדים האהובים, שבה מספר דני לנורית איך שיר נולד? כן, כמו הצחוק...


שיר ונשיקה של נסיכה

הצגה לקטנים. הנסיכה טובת הלב והשמחה נעשית עצובה ולא יכולה לצחוק יותר כאשר מגלה שהשיר האהוב עליה נעלם. בחיפושיה אחר השיר האובד, היא פוגשת חברים חדשים שעוזרים לה במשימה ובסוף גם חוזרת להיות נסיכה שמחה וצוחקת.




ויש גם סדנת יצירה חמודה של מובייל מלא חיוכים




bottom of page