top of page

ניוזלטר

איזה צחוק



עוד רגע מגיע החג הכי מצחיק ומשמח שיש לנו בלוח השנה.

כן, מותר לצחוק, מותר לשמוח, ואולי אפילו ירשו לנו להתקהל במידת מה, כדי שנוכל לצחוק ולשמוח בצוותא. אז לכבוד החג המצחיק והחודש שבו מרבים בשמחה, אספנו עבורכם את ההצגות שלנו, שבהן יש צחוק. הרבה צחוק. כמה שיותר... כי חייבים להיות שמחים.

לולה מצחיקולה

סיפורה של הילדה לולה, הילדה הכי מצחיקה בעפולה, שצריכה להצחיק את שושה מכשושה כדי שתשחרר את ההורים שלה אותם כישפה. רק הצחוק יכול לעזור ולהציל... האם תצליח?


צחוק יפה לבריאות

צחוקי, הצחוק שיפה לבריאות, החבר הכי טוב של הנסיכה שלא שומרת על הבריאות, התייאש ונעלם אל ארץ הבריאות. בלעדיו הנסיכה שלנו לא תוכל לצחוק ולשמוח ויהיה ממש עצוב בממלכה... מה עושים? צועדים בשביל הבריאות, עד הפגישה המרגשת עם צחוקי, הצחוק האבוד.


עלילות צ'רלי הנווד

צ'רלי, הנווד הכי מצחיק שהגיע אלינו מהמאה ה-19, לא מפסיק להצחיק... גם אם הוא לא ממש מתכוון. כי ככה זה כשחושבים שמלפפון ופלאפון הוא אותו הדבר ושבעזרת קוביית שוקולד אפשר להצמיח יער שוקולדים שלם...


הנסיכה והשף המעופף

הצגה מצחיקה ודינאמית על הנסיכה בריזה קפריזה, שפוגשת בשף המעופף, והשניים יוצרים יחד בלגאן מצחיק במטבח, שבו פיתות ופיצות עפות באוויר, והצחוק לא נגמר.






שובב הכלבלב ומושית החיפושית

איזה צחוקים זה להיות שובב ולשגע את כולם... שובב הכלבלב צוחק אבל מושית החיפושית מרגישה קצת מוזר עם כל הצחוק הזה. עד שגם היא תבין עד כמה הצחוק חשוב.


מאיו והצחוק של המכשפה

מאיו, ביצת ההפתעה החמודה שמביאה רק צחוק ושמחה, נבהל מהצחוק המפחיד של המכשפה, שרוצה לגנוב את כובעי השמחה שלו. אבל בזכות ההתמדה בכוח השמחה, הסוף, כמובן, טוב וגם המכשפה משנה את דרכיה.


פרח לנורית

הצגה עם שירי הילדים האהובים, שבה מספר דני לנורית איך שיר נולד? כן, כמו הצחוק...


שיר ונשיקה של נסיכה

הצגה לקטנים. הנסיכה טובת הלב והשמחה נעשית עצובה ולא יכולה לצחוק יותר כאשר מגלה שהשיר האהוב עליה נעלם. בחיפושיה אחר השיר האובד, היא פוגשת חברים חדשים שעוזרים לה במשימה ובסוף גם חוזרת להיות נסיכה שמחה וצוחקת.






הצגות שבהן מופיע צחוקי הליצן שלנו:


צחוקי הליצן והכינור

צחוקי הליצן עצוב כי המנגינה השמחה שלו נעלמה. בעזרת כינורי הכינור הוא מוצא את מנגינת הכינור השמחה והשניים מוסיפים הרבה צחוק ויופי לעולם. הצגה שמשלבת מוזיקה קלאסית.


מילי בארץ המילים

כאשר מילי נסחפת לארץ רחוקה ולא מוכרת, מגיעים חברים חדשים לעזור לה, ביניהם צחוקי הליצן, שעוזר לה לפתור כמה בעיות של מצב רוח... הצגה שכוללת גם לימוד מילים באנגלית.


ממלכת הצעצועים

מי יהיה המלך של ממלכת הצעצועים? האם תהיה זו ברי הבובה, צביקה הצב, בני השפן או אולי צחוקי הליצן?


אליסה בארץ הפלאות

כאשר אליסה מגיעה לארץ הפלאות, היא נאלצת לפגוש גם במלכת הלבבות, שלא מתייחסת יפה לצחוקי הליצן שעל הקלף. בעזרת כמה שיעורים חשובים שהיא לומדת בדרך, גם מלכת הלבבות וגם צחוקי הליצן זוכים לחיים חדשים.




ויש גם סדנת יצירה חמודה של מובייל מלא חיוכים.




הפעילויות שמחכות לכם אצלנו בתיאטרון לכבוד חג פורים.


אסתר מלכת המגילה

צחוקי הליצן מחפש את משלוח המנות שלו ומגלה תיבה מסתורית ובה משהו ממש מוזר: מגילת אסתר! מי זו אסתר? ולמה כתבו עליה ספר? בלי משים הוא נוגע בספר הזה עם מקל הקסמים שמצא בתוך המזוודה והנה הקסם מתרחש: כל סיפור מגילת אסתר קם לתחייה וממש מתרחש אל מול עיניו – הנה המלך אחשוורוש, והנה המן הרשע, וכמובן... מלכת אסתר שהיא כל כך חכמה ובזכותה ניצל העם היהודי. אז ברור שמגיע לה ספר... הצגה שכוללת את סיפור מגילת אסתר בשפה קלילה, משעשעת, קצת מעוררת מחשבה וכמובן עם הרבה שירים ושמחת החג.




רן רעשן ואוזן המן

סיפור על רעשן חמוד שקיבל הזמנה לנשף המלכות בארמונו של אחשוורוש, אך אינו יודע מי הזמין אותו לנשף... עד שמתגלה האמת המתוקה.




נשף המסכות

כל המסכות מתרגשות לקראת נשף המסכות המסורתי, וכך גם מסכת הליצן האפריקני, שבדיוק הגיע מרחוק כדי לחגוג עם שאר המסכות. אך אף אחת מהמסכות האחרות לא רוצה לחגוג איתו בנשף, מכיוון שהוא נראה כל כך אחר, ומוזר, וקצת מפחיד... אבל הסוף של הסיפור הזה כמובן שמח ומרגש.






ויש גם מלא סדנאות יצירה שמחות ומשמחות!!




סרטונים חדשים בערוץ היוטיוב שלנו:


גבע חובב הטבע

גבע מתכונן לחגיגה הגדולה בגינה האהובה שלו ומזמין את פרפרית היפה למסיבה, אך פרפרית מסרבת להגיע כי אבדו לה הצבעים... מה עושים? החברים הטובים בגינה מתארגנים לעזור לה... עד הסוף הטוב.



הנסיך האמיץ והדרקון

הנסיך האמיץ וחברו השועל מצילים את כוכב האור מאיומיו של חושחש הנחש הערמומי.




bottom of page