top of page

ניוזלטר

הטבע פורח, יהיה כאן שמח

הפריחה, ההתחדשות והצמיחה שיגיעו עם השנה החדשה שבפתח ורגע לפני ט"ו בשבט יביאו איתן תקווה שהעניינים יסתדרו, מה שיצמח לא ייבול, מה שיתחדש לא יתיישן מיד ומה שיצמח, יביא איתו פירות רעננים וטריים של עתיד טוב יותר. מה מתאים יותר מאשר הצגות על הטבע שעוטף אותנו, כדי לסמל את החג ואת התקופה הזאת שאנחנו עוברים, שהיא מורכבת כל כך ובעיקר מלאת אי-ודאות. שמתם לב שהאנשים אולי פוחדים מקורונה, אבל הטבע ממשיך בדרכו... הוא לא פוחד משום דבר. אז אולי כדאי ללמוד ממנו כמה דברים... העץ המאומץ

סיפור מרגש על עץ עירוני שרוצה שילדים יאמצו אותו, כדי להינצל מהגורמים העירוניים שרוצים לפגוע בו. במהלך ההצגה הילדים לומדים על חשיבות העצים בסביבה עירונית, על הגורמים שעלולים לפגוע בעצים ומה אפשר לעשות כדי לעזור.


יום הולדת לעץ הנדיב הגננית ליטל מטפחת גן ירוק ופורח, משקה, מעדרת... ורק לעץ אחד היא לא ממש נותנת תשומת לב. זהו עץ זקן, ישן... אבל יש סיפור אחד שמשנה את כל התמונה. זהו, כמובן, הסיפור על "העץ הנדיב". אחרי שליטל מבינה את הערך המיוחד של העץ הזקן הזה, היא מחליטה, עם כל ילדי הגינה, לשמח את העץ בחגיגת יום הולדת שמחה ומלאת הפתעות.




גבע חובב הטבע גבע חובב הטבע רוצה להכין מסיבה לעץ האהוב בגינה שלו ולהזמין את חברתו הטובה פרפרית. אך מתברר לו שפרפרית לא תוכל להגיע לחגיגה הגדולה משום ש... נעלמו לה הצבעים, והיא מתביישת להגיע למסיבה בלי הצבעים שלה. מה עושים? הרי חייבים להחזיר לפרפרית את הצבעים תיכף ומיד, כדי שהיא תהיה שמחה והמסיבה בגינה תהיה מושלמת... החברים הטובים מחליטים לתרום לה מהצבעים שלהם. האם בזכותם תגיע למסיבה? להציל את מעיין הנעורים קשת וחברה הענן עוזרים לגלות לאן נעלם מעיין הנעורים, שממנו אמורים לשתות בעלי החיים שנמצאים בסכנה, ונמצאים בדרך לארץ קשת וענן. מתברר שבת שמש היא זאת שהעלימה את מעיין הנעורים ולקחה אותו עימה אל כדור הארץ. בת שמש לא תרשה למעיין הנעורים לחזור אל ארץ קשת וענן עד שילדי כדור הארץ יוכיחו שהם יודעים לשמור על הסביבה. קשת וחברה הענן נרתמים למשימה, כדי שמעיין הנעורים האהוב יחזור אל ארץ קשת וענן.


ריח פו-רח

סיפורו של האף הכי גדול בעולם, שיוצא לשפוט בתחרות הריחות העולמית, אך בדרך מצטנן ורק בעזרת הילדים יידע למי באמת הריח הכי טוב.


מעשה בצימוק ובתפוח

התפוח האדום והסקרן שהתגלגל מהעץ ממשיך במסעו ומגלה שיש דבר כזה תפוח מיובש... (הצימוק מספר לו...). כך הוא לומד על ט"ו בשבט אך ממש לא רוצה שייבשו אותו. מה עושים?




הצגות על איכות הסביבה


הפח הכי מוצלח

פחי, הפח הכתום, בעזרת שוף הינשוף החכם וכמובן הילדים, לומד איך נכון להפריד פסולת בין הפחים בצבעים השונים.


בוקי ובקבוקי

בקבוקי וחגית הפחית עורכים מסיבת יום הולדת שמחה במיחזור עבור בוקי, הבקבוקי הירקרק, ומגלים מה זה בעצם למחזר.


ספריית ההצגות המצולמות שלנו


מוזמנים להזמין סרטי הצגות להקרין בפני ילדים בגן, בבית ספר או באמצעות קישור לכל מי שרוצה בכך.



bottom of page